Baraniec

Baraniec

sobota, 6 marca 2010

już wkrótce jedyny koncert Marizy w Polsce...

Całkiem niedawno pisałam o mojej fascynacji fado. Wspominałam wtedy o wybitnej i wyjątkowej przedstawicielce tego nurtu - Marizie. Nie wiedziałam jeszcze, że w jej planach koncertowych jest przyjazd do Polski. Otóż okazuje się, że 29 maja 2010r.  Mariza wystąpi w jedynym koncercie w Hali Stulecia we Wrocławiu. 
Bilety na to z pewnością niezwykłe wydarzenie, są już w sprzedaży /ceny: 200,160,120,90 i 60zł/.

O ile tylko moje plany zawodowe nie nabiorą większych rumieńców, postaram się zrobić wszystko aby na koncert ów pojechać, zwłaszcza że w temacie koncertów wrocławskich zrodziła się już pewna tradycja ;-)). Do dziś mam jeszcze w pamięci koncert Diany Krall, który odbył się w ramach Wrocławskiego Festiwalu "Jazz nad Odrą" w marcu 2008r. 

Wszystkim, którzy lubią wgłębiać się w zakamarki muzyczne i delektować się pięknem barwy głosu, budzącego tak niesamowite emocje, szczerze polecam posłuchanie i obejrzenie /to abslutnie nierozłączne w tym przypadku/ portugalskiej gwiazdy fado - Marizy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz