Baraniec

Baraniec

piątek, 15 października 2010

Muzyczna podróż w lata 70-te

Łapiąc oddech  w przerwach od angielskiego zapuściłam się muzycznie w polskie lata 60-te i 70-te. Oto efekt... Czy ktoś jeszcze kojarzy Mirę Kubasińską, niezwykłą wokalistkę, związaną z zespołem Breakout?  Gdzieś w zakamarkach pamięci poupychane mamy Gdybyś kochał hej, Poszłabym za tobą, Po drugiej stronie tęczy  ale warto sięgnąć po te mniej znane a naprawdę miażdżące muzycznie utwory. Niepowtarzalny wokal i absolutna ponadczasowość... Polecam płytę Ogień z wstrząsającym Wielkim ogniem /tu także w mocniejszej wersji z  Quo vadis/.
Na deser obowiązkowo pięęęękny Czarno czarny film 

Kim byłaby noc, gdybyś nie był w niej
kim byłby poranek, bez Ciebie obok mnie
byłby jak dzban bez dna i jak bez woni kwiat
ale o tym ja nie powiem Ci

Długa jest ta noc, czarno - czarny film
słucham jak oddychasz, jak szukasz mnie w swym śnie
czasem ze strachu drżysz, z oczu twych płyną łzy
ale o tym ja nie powiem Ci

już zaczyna się kolorowy dzień
otworzyłeś oczy, znów jesteś obok mnie
dzban dnia napełnia się
może już tylko raz
ale o tym ja nie powiem Ci
ale o tym ja nie powiem Ci

/Czarno-czarny film, Mira Kubasińska/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz